środa, 11 lutego 2015

Makijaż artystyczny

Witajcie!

 

Ten post miałam już dawno napisać, w końcu się wzięłam za niego, 
teraz chce stale coś dodawać na bloga i mojego fp :)

Zdjęcie już kiedyś wrzuciłam na starego fp przypomniałam sobie o nim, więc postanowiłam wrzucić je jeszcze raz na nowego pf wraz z opisem czego użyłam do wykonania tego makijażu.

W ruch poszła paletka T23 cudownych MAP przeze mnie uwielbianych :)
Koszt tej paletki to 122zł w przeliczeniu na jeden cień to nie jest, aż tak dużo bo ok. 24zł, 
a stworzyć można dzięki niej wiele makijaży. 

Cienie są matowe, przez co świetnie się nadają do makijaży artystycznych i ja je właśnie wykorzystałam.
Paletki możecie kupić zarówno w sklepie Folaroni  KLIK lub w Ladymakeup KLIK
Do białego wypełnienia posłużyła mi paletka T12 również MAP.

Tak wygląda paletka

 



Bez użycia bazy


Z użyciem białej bazy z Nyxa


Kolorki są intensywne, mocno na pigmentowane. 
Każdemu polecam firmę MAP, 
mam wiele produktów i są u mnie na 1 miejscu :)

Przejdźmy do makijażu:



Lubicie takie makijaże?
Też uwielbiacie cienie MAP jak ja?
Do następnego posta buziaki :*

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jeśli tu już jesteś, pozostaw po sobie ślad a na pewno odwiedzę również Ciebie :)