wtorek, 21 stycznia 2014

MASKARA LOVELY CURLING PUMP UP



  • Witajcie!


Dzisiaj postanowiłam, że się z Wami podzielę opinią na temat tuszu do rzęs Lovely Curling Pump Up. Każda kobieta zapewne ma w swojej kosmetyczce choć jeden tusz do rzęs z którym praktycznie się nie rozstaje na co dzień.

Przetestowałam już wiele tuszy do rzęs jedne były drogie a niekoniecznie dobre bądź na odwrót. Przeczytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego tuszu i postanowiłam, że i ja go wypróbuje. W tym przypadku tusz Lovely jest nie tylko tani  ale i dobry.

Koszt tego tuszu to 8,99zł za 8ml., można go kupić w Rossmanie, ja go zakupiłam na 40% wyprzedaży, więc dałam za niego przysłowiowe grosze.


Tusz wygląda tak:


IMG_0534p


IMG_0534p


A teraz efekt przed /po:


IMG_0378op


IMG_0403p


PODSUMOWANIE:


PLUSY:

- niska cena

- dobrze się go aplikuje

- dostępny w sieci sklepów Rossman

- tani a dobry

 

MINUSY:

- przy dużej ilości tuszu podczas aplikowania może spowodować sklejenie rzęs, przez co odejmuje "-" z oceny ogólnej.

OCENA OGÓLNA:

- 5/6

A Wy próbowałyście już tego tuszu?


3 komentarze:

  1. tez mam 1 z lovely, ale ten rozowy z wygietą szczątką i przyznam ze niekiepski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam innego z lovely, może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  2. tez mam ten tusz jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli tu już jesteś, pozostaw po sobie ślad a na pewno odwiedzę również Ciebie :)